Chiptuning FIAT Coupe 2.0 20VT Plus – Stage 2 | Chiptuning Piła

🔥 Wynik: 304km / 398Nm
✔️ Seria wg. producenta: 220km / 310Nm

‼️ Przyrost: 84km / 88Nm

✅ Wrzucam swoje prywatne auto, które w końcu miałem okazję postawić na hamowni i skalibrować jak trzeba. Niektórzy z Was znają historię tego FIATa, który jeszcze do 2021r. miał zakuty silnik, standalone EMU Black i legitymował się mocą 400km+ w zależności od wybranego ustawienia boostu.

 

✅ Tym razem, poza masą innych rzeczy, które zostały ogarnięte, silnik przeszedł remont i został złożony na standardowych komponentach, a nie kutych. Wynika to z faktu, iż celem było osiągnięcie okolic 300km oraz 400Nm bez większych zmian osprzętu tak, aby było jak najbliżej do specyfikacji OEM.

 

✅ Modyfikacje obejmowały jedynie:

➡ hybrydową turbosprężarkę od @Turbo-Lab z Rzeszowa (gorąco polecam)
➡ tarczę sprzęgła obitą kevlarem oraz sensownie odchudzone koło zamachowe od Regeneracja Sprzęgieł na Skoczylasa w Warszawie (polecam)
➡ pompę paliwa Walbro 255lph
➡ wtryski Bosch 470cc (Opel VXR)
➡ modyfikację zasilania prądem pompy paliwa, tzw. „fuel pump mod”, aby zniwelować spadki napięcia i cieszyć się pełną wydajnością pompy.
➡ układ wydechowy catback Toyosports

 

✅ Powyższy setup pozwala na rozwinięcie większych mocy, ale w tym wypadku o to nie chodziło. Natomiast nowy właściciela zostawię setupem, który pozwala na więcej.

 

✅ Co do doładowania, to jest ono bardzo konserwatywne, gdyż zaledwie 1.35b w peaku, następnie stabilne 1.2b, które schodzi do 1.1b przy odcince. Do tego niskie IAT i jest super wynik na paliwie RON95 oraz fabrycznym sterowniku silnika Bosch (doładowanie sterowane zewnętrznie).

✅ Jackson Racing – Chiptuning Piła – Dołącz do grona zadowolonych Klientów. Zapraszam na profesjonalne, indywidualne strojenie wedle wytycznych Klienta.

Zapraszam do kontaktu:
? w wiadomości prywatnej
? info@jacksonracing.pl
? 519 565 097
lub na Facebooku – Jackson Racing PL

chiptuning piła