Kalibracja MaxxECU – Mitsubishi Lancer EVO VIII | Chiptuning Piła

🔥 Wynik: 367km / 500Nm @ 1.4b
✔️ Seria: 286km / 355Nm
‼️ Przyrost: 81km / 145Nm

✅ Nowy rok warto zacząć mocnym je***, a że pogoda na to pozwoliła, to udało się dokończyć szukanie mocy w Lancer EVO 8.

✅ Spec tak totalnie z pamięci, bo do końca nikomu nie jest znany, a więc:

➡ MaxxECU Standalone ECU
➡ Stroker 2.3L Manley
➡ Wiekszę zawory głowicy
➡ Custom wtryski 1300cc
➡ Cewki aktywne Denso z Toyoty
➡ Cusom pełny wydech od turbo
➡ Turbo OEM

➡ Sprzęgło 2-tarczowe

✅ Auto trafiło do mnie z rozłączonym solenoidem sterownia turbo i podpiętymi na odwrót podciśnieniami, srogo zalane paliwem z mapą VE napisaną na kolanie oraz mega wycofanym zapłonem. Dmuchało zaledwie 0.75b, czyli max z gruchy.

✅ Moje zadanie to poprawna kalibracja MaxxECU, m.in.:

➡ nowa mapa VE
➡ nowa mapa zapłonu
➡ nowa mapa target lambda
➡ nowa mapa DC zaworu sterującego turbiną
➡ korekcja paliwa po tmp. w dolocie
➡ korekcja paliwa po tmp. w dolocie
➡ kontrola lambdy w funkcji pętli zamkniętej
➡ dawki wzbogacenia po starcie oraz rozruchu
➡ soft rev limiter ustawiony na 7200rpm (było 8000rpm – totalnie bez sensu)

➡ inne strategie bezpieczeństwa

✅ Jackson Racing – Chiptuning Piła – Dołącz do grona zadowolonych Klientów. Zapraszam na profesjonalne, indywidualne strojenie wedle wytycznych Klienta.

Zapraszam do kontaktu:
📲 w wiadomości prywatnej
📩 info@jacksonracing.pl
📞 519 565 097
lub na Facebooku – Jackson Racing PL

chiptuning piła